• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tradera spärrade mitt konto

Mamma 40

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
29 Januari 2019
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Jag skulle sälja en ny iphone 11pro som bag rog ut på avbetalning hos telia.
Detta har jag gjort 2 ggr tidigare och funkat jättebra betalning genom klarna och jag har skickat med fraktsedel så garantin gäller ändå genom mig.
Alla har varit nöjda.
Nu spärrade tradera mitt konto för man får tydligen inte sälja något som har kvar ångerrätt och inget som är på avbetalning.
Jättekonstigt de har startat med.
Det är ju ändå jag som sitter kvar med skulden
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jaden

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
13 November 2018
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
113
Poäng
307
Trist agerande sålt massor med 11 pro max(senast förra veckan) för att få loss pengar. De var köpta via Klarnas delbetalningskonto
Du får testa med blocket med risk att "bruschorna" kontaktar dig....
 

Mamma 40

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
29 Januari 2019
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Fick från tradera att det ville att jag skickar in kvitto förra gången och de tog bort annonsen.
Jag la in den igen efter nån vecka och sålde den.
Nu kom bara detta msil efter privata meddelanden om kvitto fanns säket en anmälan


"Hej,

I samband med att vi har granskat ditt konto på Tradera har vi upptäckt att du brutit mot villkoren i vårt användaravtal eller våra regler för medlemmar. Till följd av detta har vi spärrat ditt konto på Tradera.

Vårt användaravtal finns till för att skapa en trygg och trevlig marknadsplats för alla medlemmar. Då säkerheten är viktig för oss på Tradera granskar vi kontinuerligt medlemmar för att säkerställa att man följer reglerna.

I samband med spärren av ditt konto på Tradera har alla dina aktiva bud och annonser tagits bort och under den aktuella perioden kommer det inte vara möjligt att använda sig av tjänsten. Behöver du information angående annonser som avslutades innan ditt konto spärrades kan du hitta den genom de e-postmeddelanden vi skickat efter varje auktion som avslutats med en vinnare.

Kontot aktiveras automatiskt när spärrtiden är slut. Tänk på att det under denna tid inte är tillåtet att använda Tradera genom något annat konto då detta kan resultera i en längre spärrtid.

Läs mer här om säkerhet på Tradera här:
http://info.tradera.com/sakerhetscenter/anvandaravtal/
http://info.tradera.com/sakerhetscenter/regler-pa-tradera/

Med vänlig hälsning,
Tradera"
Står inte varför eller hur länge och jag har frågst men inget svar ännu
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 615
Mottagna reaktioner
12 941
Poäng
9 787
Har tydligen okänd guldgruva utlagd. Trodde jag skulle få 50kr, la ut för 25. Fick första budet efter någon timma, nu uppe i nästan 1000 kr och över en vecka kvar.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 395
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Har tydligen okänd guldgruva utlagd. Trodde jag skulle få 50kr, la ut för 25. Fick första budet efter någon timma, nu uppe i nästan 1000 kr och över en vecka kvar.

Vad fan är det för produkt?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp